5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אטרקציות באיסלה מוחרס

איסלה מוחרס הוא אי יפהפה הנמנה בעיניי רבים בין אתרי הנופש הנעימים והידידותיים ביותר במקסיקו. ככזה, מבקרים בו מדי שנה המוני תיירים, בהם לא מעט אורחים מארץ הקודש. האי הקסום ידוע בזכות היותו קטן ואינטימי כך שניתן להגיע מקצה אחד שבו לקצה השני בהליכה, אך למרות זאת האטרקציות בו רבות ומגוונות כך שלא תשתעממו לרגע, אלא אם תחפצו בכך.

ככזה, איסלה מוחרס נחשב לאתר נופש אטרקטיבי לחופשה בכל סגנון שהוא ובכל הרכב ובין אם אתם נופשים בהרכב משפחתי עם ילדים קטנים, רוצים ליהנות מנופש זוגי רומנטי במיוחד או מטיילים בגפכם ורוצים לפגוש תרמילאים נוספים ולצאת עמם למסע משותף – אתם צפויים להיות מופתעים לטובה.

המבקרים באיסלה מוחרס יהנו מאטרקציות נפלאות לגדולים ולקטנים, אתרים היסטוריים מרתקים בהם עדויות מעניינות מתקופת המאיה הקדומה, מסעדות מצוינות במגוון רב של סגנונות, חופי רחצה יפהפיים בהם אטרקציות ימיות ופינות נסתרות למצוא בהן מרגוע, מסלולי הליכה נעימים וכמובן – היצע מלונות נהדר המתאים לחופשה זולה במיוחד, יוקרתית ומפנקת וכל מה שביניהן.

כמה עולה התענוג? זה לגמרי תלוי בכם – האטרקציות באיסלה מוחרס הן רבות ומגוונת והן מתאימות לגדולים, קטנים וכל מי שצעיר בנפשו. חלקן בתשלום ואילו אחרות (כמו חופי הרחצה היפהפיים) לגמרי בחינם ובהתאם, גם היצע המלונות מרשים ומפתיע לחיוב ותוכלו לבחור בין מלונות פשוטים בתקציב נוח לכיס או במלונות יוקרה מפוארים. אז כל שנותר לשאול הוא – איך אתם אוהבים את החופשה שלכם?

אטרקציות שאסור לפספס באיסלה מוחרס

איסלה מוחרס הוא ללא ספק אחד האיים היפים ביותר במקסיקו ונמנה בין מוקדי הנופש האהובים ביותר בקרב המבקרים במדינה הקאריבית. בין הדברים שהופכים אותו ליעד כה נחשק בקרב משפחות, זוגות וקבוצות צעירים, נמצאות האטרקציות המעולות שמציע האי למבקריו ואם אתם לא יודעים היכן להתחיל – הנה כמה פעילויות שפשוט אסור לפספס.

סיור בעגלת גולף

מכירים את זה שאתם מגיעים ליעד חדש ויש אוטובוס תיירים שמח וצעקני שלוקח אתכם לביקור במקומות החשובים ביותר? אז באיסלה מוחרס אין כזה, כי מדובר באי קטנטן ולמרות שהוא נחשק למתוייר למדי, הוא עושה ניסיונות לשמור על צביון אותנטי. אך אל יאוש – באיסלה מוחרס יש אפילו דרך נעימה וכיפית יותר להכיר את האי והיא סיור בעגלת גולף. בשונה מאוטובוס תיירים, בסיור שכזה אתם הבוס ולכן אתם יכולים להחליט היכן לבקר וכמה זמן לעצור בכל נקודה, לרבות פינות חמד נסתרות שלא ניתן להגיע אליהן בדרך אחרת.

פארק Garrafon Natural Reef Park

אחד הדברים שאיסלה מוחרס ידוע בהם, הוא שילוב מופלא בין פלאי הטבע לגורם האנושי והתאמתם גם לענף התיירות המקומי, מבלי לפגוע יותר מדי בחי, הצומח והדומם ברחבי האי. אחד המקומות שמיטיבים לעשות זאת הוא הפארק המופלא הזה, אשר נמנה בין האטרקציות המתויירות ביותר ומושך אליו המוני מבקרים, בהם בעיקר משפחות עם ילדים. במהלך הסיור בפארק תיהנו מנופים יפהפיים, מתקנים לגדולים ולקטנים, בריכת שחיה גדולה, אטרקציות ימיות מהנות ומסעדה טעימה.

לפרטים נוספים:

https://www.garrafon.com/?utm_source=google&utm_medium=mybusiness&utm_campaign=Garrafon

נקודת תצפית

דרך נוספת בה תוכלו להכיר את איסלה מוחרס מזווית ייחודית, היא באמצעות טיפוס לאחת מנקודות התצפית הגבוהות והמרשימות ביותר באזור. לבחירתכם כמה נקודות נהדרות, כאשר המומלצות ביותר נמצאות בדרום האי – את הדרך תוכלו למצוא באמצעות שילוט הנמצא במקום וגם באמצעות המון המטיילים שתראו לצדכם, הצועדים כולם לאותו הכיוון. אם אתם מתלבטים, לגמרי מדובר באחד המקרים בהם אם יש לכם מצלמה מקצועית – מומלץ לקחת אותה איתכם.

אם יש לכם עוד קצת זמן לבלות באזור, מומלץ לשלב את הביקור בנקודת התצפית עם סיור בגן הפסלים של איסלה מוחרס, אתר העתיקות שלצדו והמקדש המרשים.

חוות צבים שיקומית

זה נכון שחופשה היא בעיקר הנאת וכל מיני מותרויות שלא מהוות את מנת חלקנו בשגרת היום יום, אבל לפעמים פשוט בא לעשות משהו טוב ואטרקציה זו תאפשר לכם לעשות בדיוק את זה ועל הדרך ללמוד לא מעט דברים מעניינים – חוות הצבים השיקומית שהוקמה באי בשנת 1980 ומאז הפכה למרכז חשוב לשיקום והצלה של צבים פצועים, תוך שחרורם לטבע לאחר שהבריאו או מתן בית קבע עבור מי מהם שלא ניתן להשיב לסביבה הטבעית. ההכנסות הן תרומה למאמצי השיקום ואם תשאלו אותנו, מדובר בסכום בהחלט סמלי עבור ההדרכה המרתקת והצפייה בחיות הבר המרהיבות.

אטרקציות נוספות ומעניינות באיסלה מוחרס

בנוסף לאטרקציות המהנות שמנינו מעלה, יש עוד לא מעט פעילויות כיפיות ואתרים מעניינים ששווה לבקר בהם – הכל תלוי בהרכב הנופשים, תחומי העניין שלכם, התקציב העומד לרשותכם והזמן אותו תרצו להקדיש לכל אחת מהפעילויות. אז אם אתם כבר מתים להתחיל לתכנן את הנופש שלכם באיסלה מוחרס, ריכזנו לפניכם עוד כמה מקומות מעניינים ששווה לבקר בהם ופעילויות שיהפכו את החופשה שלכם באי לבלתי נשכחת.

שחייה עם כריש לוויתן

אם אתם מבקרים באיסלה מוחרס בין חודש יוני לחודש ספטמבר, אנחנו ממליצים לכם בחום שלא לוותר על שחיה או תצפית בכרישי הלוויתן הענקיים אשר פוקדים את החופים הדרומיים של האי. החיה העצומה אמנם נראית מאיימת אך תופתעו לשמוע כי היא ניזונה מבעלי חיים קטנטנים אותם היא מסננת מהמים ולכן היא איננה מסוכנת לבני האדם. עלות של סיור כזה עומדת בממוצע על 100 ₪ בסך הכל – מחיר שבהחלט שווה את החוויה המרגשת.

שופינג

אחת הפעילויות הכיפיות ביותר בחופשה היא שופינג חסר מעצורים ואם תשאלו אותנו בפשוט מקסיקו, זה כיף כפליים כאשר יש סיילים מטורפים או מחירים שהם מלכתחילה זולים ונגישים. למרבה השמחה, איסלה מוחרס לא מאכזבת בהיבט זה ואם אתם מחפשים היכן לקנות כל מיני פיצ'פקעס, אמנות עבודת יד, בגדים ואביזרים – פשוט כתתו רגליכם לעיר המרכזית, שם יש לא מעט רחובות עם כל חנות שתחשבו עליה, לרבות חנויות בהן ניתן לרכוש בגדי ים לנשים בהתאמה אישית – מה שנחשב להצלחה מסחררת בקרב תיירות מארץ הקודש.

החוף הצפוני – Playa Norte

אמרתם איסלה מוחרס, אמרתם חופים. חופי הים של איסלה מוחרס ידועים כיפים במיוחד ומבין החופים השונים, החוף הצפוני נחשב למרהיב ביופיו. החוף הקסום מזכיר גלויות מצוירות בהן חולות לבנים, מי טורקיז צלולים ודקלים הנעים עם הרוח, או בקצרה – גן עדן עלי אדמות. זה המקום לבקר בו אם אתם חובבי חופים ונופים, מחפשים פינה נסתרת למצוא בה מרגוע או רוצים לצפות בשקנאים ושאר עופות מים בדרכם לעוד ארוחה ממצולות הים. טיפ מאיתנו: קחו מצלמה, יהיה מדהים!

פארק החלומות – Park de los sueños

אם אתם מטיילים באיסלה מוחרס בהרכב משפחתי עם ילדים קטנים (וגם אם לא), אחד המקומות שאתם בהחלט חייבים לבקר בהם הוא פארק החלומות. פארק צבעוני שמח בו שלל פעילויות לגדולים ובעיקר לקטנטנים, שישאיר אתכם ואת הזאטוטים שמחים, מרוצים ועייפים. מה בפארק? לא פחות מאשר שתי בריכות שחיה (זאת של המבוגרים כוללת בר אקטיבי, שלא תגידו שלא אמרנו), שייט בקיאק, שנירקול, ערסלים ועוד מתקנים מהנים. פנו לכם כמה שעות ובואו לעשות כיף.

דברים שחשוב לדעת על אטרקציות באיסלה מוחרס

איסלה מוחרס כאמור הוא אי יפהפה הנחשב לאחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר בקרב המטיילים במקסיקו וככזה הוא מושך אליו תיירים ומקומיים לאורך השנה כולה. המלונות הנעימים, המסעדות המצוינות והאטרקציות המגוונות הם רק חלק קטנטן ממה שהופך את האי לכה נחשק ואטרקטיבי, אך לפני שאתם אורזים מזוודה – יש כמה דברים שחשוב שתדעו.

מזג האוויר באיסלה מוחרס הינו מזג אוויר אופייני לחלק זה של מקסיקו הקאריבית ונהוג לחלק אותו לשתי עונות:

העונה היבשה – עיקרה בחודשים נובמבר-אפריל והיא מהווה את שיא עונת התיירות. בעונה זו כמות המשקעים הממוצעת קטנה יחסית והטמפרטורות נוחות לטיול כך שהאטרקציות פתוחות במלואן ועומס התיירים בהן מורגש היטב. מה עושים? אם זהו מועד החופש המועדף עליכם, מוטב שתרכשו מראש כרטיסים לאטרקציות המרכזיות ותשריינו את מקומכם בבית המלון המועדף עליכם.

העונה הרטובה – כשמה כן היא, מלאת משקעים ולפעמים אפילו סופות עזות. החלק החיובי עבור מי שיבחר לנפוש באיסלה מוחרס בחודשים אלה – האטרקציות הרבה פחות עמוסות והמלונות מציעים מחירים אטרקטיביים. מה עושים? משדרגים את חוויית האירוח ומשריינים מקום במלון "הכל כלול" או מכינים רשימת אטרקציות מקורות שניתן ליהנות בהן גם אם הגשם מתדפק על החלון.

אירועים מיוחדים באיסלה מוחרס

אחרי שדיברנו על מזג האוויר שעשוי להשפיע על תזמון החופשה שלכם והאטרקציות שיסללו את דרככם לחופשה בלתי נשכחת, נרצה לספר לכם על האירועים המיוחדים המתקיימים ברחבי האי שאם יזדמן לכם לבקר בהם – הרווח כולו שלכם. מדובר באירועים מסורתיים המתקיימים מדי שנה ומושכים אליהם קהל רב של מקומיים לצד תיירים, המהווים הזדמנות נפלאה להכיר את מקסיקו האמיתית ולקחת חלק בחגיגות שמחות במיוחד.

אירועים בעונה היבשה

המבקרים בעונה היבשה יהנו ממזג אוויר נעים לטיול ומשלל אירועים שינעימו את זמנם, למשל – חגיגות חג המולד המסורתיות המתקיימות לקראת סוף דצמבר ולהן קודמים שווקים ושאר פעילויות מהנות לצד אורות מנצנצים הצובעים את הרחובות בשלל צבעים. לאחר מכן, בחודש ינואר תיהנו מחגיגות יום המלכים הקדושים (Day of the Holy Kings) שנחשב לחגיגה מרהיבה עבור הילדים, בפברואר תוכלו לקחת חלק בחגיגות יום החוקה של מקסיקו (Constitution Day), במרץ תחגגו יום הולדת לכבוד הנשיא לשעבר בניטו חוארז (Benito Juárez Day) ובאפריל תוכלו להתרשם במשך שבוע שלם מאירועי השבת הקדושה (Semana Santa) המנציחים את מותו ותחייתו של ישו הקדוש.

אירועים בעונה הרטובה

העונה הרטובה אומנם נחשבת להרבה פחות מתויירת, אך היא ממש לא חפה מאירועים כך שאם אתם רוצים לחסוך כסף וליהנות ממחירי לינה אטרקטיביים, אטרקציות פנויות ואינספור אירועים משמחים – בואו לבקר באיסלה מוחרס בחודשים מאי-אוקטובר. ביוני למשל הכנסיות ברחבי איסלה מוחרס חוגגות את Corpus Christi – סעודה קדושה של לחם ויין. בספטמבר מציינים את יום הזעקה של דולורס (Shout of Dolores) שנמנה בין האירועים החשובים ביותר לקראת חגיגות יום העצמאות של מקסיקו ובאוקטובר תוכלו להשתתף באחת החגיגות השמחות והצבעוניות ביותר, הלא הן חגיגות ליל כל הקדושים (האלווין) בהן מומלץ לנצל את ההזדמנות, לחבור לילד הפנימי שבכם ולהתחפש.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -