5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות באיסלה מוחרס

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם אקזוטית, חמה ומלאת אטרקציות, אתם ודאי מוצאים את עצמכם חולמים מעת לעת על נופש במקסיקו המופלאה אשר נחשבת לאחת המדינות המתויירות ביותר בעולם עם שלל מקומות מסקרנים לבקר בהם, אטרקציות נפלאות לגדולים ולקטנים והמון מסעדות מעולות לסעוד בהן את נפשכם.

מבין שפע המקומות הנעימים שמציעה מקסיקו לאורחיה, בין המקומות המומלצים ביותר לטיול תמצאו את האי הקסום איסלה מוחרס, או בתרגום חופשי "אי הנשים". אי זה, הנמצא 13 קילומטרים בלבד מקנקון, מושך אליו מדי שנה המוני מבקרים מכל קצוות תבל והוא ידוע בחופים מרהיבים ביופיים, מים צלולים, אווירת צ'יל, היסטוריה מרתקת ופולקלור מקומי המספר על פיראטים, דייגים ואוצרות מן הים. מוכנים להכיר את אחד המקומות הקסומים ביותר במקסיקו? כל שנותר לכם לעשות הוא לדאוג למקום מפנק בו תוכלו להתארח ואנחנו כאן כדי ללוות אתכם במשימה.

מלונות מומלצים באיסלה מוחרס

אתרי הנופש של מקסיקו עשו לעצמם שם ברחבי העולם. הם ידועים כצבעוניים, מפנקים ושוקקי חיים ומומלצים בעיקר בזכות תודעת השירות הגבוהה שבהם והתמורה הנהדרת ביחס למחיר שנחשב באופן כללי לנוח לכיס. הנופשים באיסלה מוחרס יהנו מחופשה שלווה ונינוחה לצד מה שנחשבים בעיני רבים לחופים הנעימים והיפים ביותר במקסיקו. בחופים אלו תמצאו שלל אטרקציות ופעילויות כמו צלילה ושנירקול וכל שנותר לכם לעשות על מנת לסלול את דרככם לחופשה מהחלומות הוא לבחור מלון מתאים. על מנת להקל עליכם במלאכת הבחירה, ריכזנו לפניכם את המלונות הטובים והמומלצים ביותר באיסלה מוחרס, במגוון סגנונות וטווח מחירים רחב כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו בקלות. הקליקו והיו מופתעים:

מלונות בעיר המרכזית, איסלה מוחרס

לוקיישן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מתכננים חופשה ובוחרים היכן ללון, על אחת כמה וכמה באי קטנטן כמו איסלה מוחרס. מצד אחד, האי כולו מלא במלונות מדהימים שמציעים נוף עוצר נשימה, קו ראשון לחוף הים. עם זאת, דווקא בשל גודלו של האי והעובדה כי הליכה מקצה אחד לשני לוקחת לכל היותר שעתיים, לא הושקעו מאמצים גדולים בפיתוח התחבורה הציבורית בו ועל כן מומלץ ללון במקום מרכזי כדי לחסוך את השימוש במוניות. במקרה של איסלה מוחרס, מיקום זה יהיה בעיר המרכזית אשר נמצאת בחלקו הצפוני של האי, לשם מגיעות המעבורות. לינה באזור זה תאפשר לכם להגיע בקלות לאזורים מרכזיים באי כמו גם אליו וממנו והן להיות במרחק הליכה קצרצר מחופי רחצה, מסעדות וחנויות.

מלונות באזור חוף הים באיסלה מוחרס

לינה אל מול החוף היא תענוג של ממש – אין כמו להתעורר השכם בבוקר ולראות את הנוף המדהים, המים התכולים ועצי הדקל הנעים עם הרוח ולספוג קצת מהאווירה המרגיעה עוד לפני שיצאתם מהמלון. למרבה השמחה, היות ואיסלה מוחרס נחשב לאי קטן וצר במיוחד – כמעט כל מקומות הלינה בו נושקים לחוף ומציעים גישה נוחה אליו. כשזה נאמר, דווקא האפשרויות הרבות עשויות לבלבל אתכם אז הרשנו לעצמנו לעשות את העבודה הקשה, לסנן ולבחור עבורכם את המלונות השווים ביותר. לפניכם כמה מקומות מופלאים המציעים שירות ללא דופי והרבה הפתעות ופינוקים:

מלונות יוקרה באיסלה מוחרס

איסלה מוחרס מפתיע לטובה מבחינת היצע המלונות שבו ולמרות שעיקר מקומות הלינה בו מציעים אירוח נעים אך פשוט, נבחרת מלונות היוקרה שלו היא אכן יוקרתית ומפוארת למדי. מלונות היוקרה באיסלה מוחרס מתאימים למי שרוצה ליהנות מנופש ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על דבר ומוכן להשקיע בכך את מיטב כספו (אם כי בהשוואה ליעדים אחרים ביבשת, מדובר במחירים נמוכים ביחס לממוצע), אך האמינו לנו – התמורה בהחלט שווה את המחיר! ירח דבש, אירוע חגיגי, נסיעת עסקים או כל סיבה אחרת לפינוק בסטנדרטים בינלאומיים – לפניכם מקומות שלא תרצו לעזוב:

מלונות 5 כוכבים באיסלה מוחרס

חופשה היא הזמן המושלם להתפנק, להירגע וליהנות משירות חדרים ושאר פינוקים ואם תשאלו אותנו בפשוט מקסיקו, איסלה מוחרס הוא בדיוק המקום ליהנות מכל אלה. בין מלונות היוקרה שמציע האי למבקריו, תמצאו נבחרת מנצחת של מלונות חמישה כוכבים המציעים אירוח ללא דופי, חדרים מעוצבים בטוב טעם ואוכל משובח. במלונות אלו תיהנו ממתקנים חדישים, צוות אדיב ופעילויות שונות כך שגם אם תרצו לבלות את החופשה כולה מבלי לעזוב את המלון, תוכלו לעשות זאת בקלות ולא יחסר לכם דבר. לא מאמינים לנו? הקליקו וגלו זאת בעצמכם:

מלונות 4 כוכבים באיסלה מוחרס

לינה במלון ארבעה כוכבים היא בחירה מושלמת עבור מי שרוצה ליהנות מהתמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר, במיוחד במקום כמו איסלה מוחרס בו המלונות ברמה גבוהה במיוחד ותודעת השירות הגבוהה גם היא, הופכת את החוויה לבלתי נשכחת. אם אתם רוצים להתפנק מצד אחד, אך מצד שני לא רוצים להוציא על כך את כל תקציב החופשה – יש לא מעט אפשרויות שיאפשרו לכם לעמוד במשימה בגבורה ואפילו בהצלחה יתרה, רק אל תשכחו לשריין חדר בהקדם, כי המקומות הטובים אוזלים מהר…

מלונות 3 כוכבים באיסלה מוחרס

אם כשאתם חושבים על מלון שלושה כוכבים אתם מדמיינים מקום פשוט, דל תקציב, משעמם וחד-גוני, הרשו לנו להפתיע אתכם ובגדול – באיסלה מוחרס של עשרות מלונות מעולים ברמה של שלושה כוכבים שבקלות היו יכולים להיות מדורגים כארבעה כוכבים, אילו רק היו שוכנים במקום אחר בעולם. מלונות אלו מציעים שירות אדיב במיוחד, חדרים נעימים מאובזרים היטב וגישה נוחה למקומות החמים והמעניינים ביותר באי. אז מה אתם אומרים, מוכנים להיות מופתעים לטובה? הציצו וגלו:

מלונות זולים באיסלה מוחרס

כפי שאמרנו, מקומות הלינה באיסלה מוחרס מפתיעים לטובה הן מבחינת מחירים והן מבחינת היצע, כך שניתן ללון באי בכל תקציב שהוא וליהנות משירות אדיב, חדרים נוחים ואווירה מעולה. בין מקומות הלינה המומלצים והפופולריים ביותר בקרב המבקרים באי, תמצאו גם מלונות ומקומות אירוח בתקציב זול אך עם אחלה תנאים, בקרבת האטרקציות המרכזיות ובמרחק הליכה קצרצר מחופי הרחצה. אם אתם חושבים שכל זה טוב מדי בכדי להיות אמיתי – הנה כמה מקומת שישאירו לכם עודף בכיס:

כל המלונות באיסלה מוחרס

ריכזנו לפניכם את כל המלונות המעולים שנמצאים באיסלה מוחרס, אז אם עוד לא מצאתם את המקום המדויק לסגנון החופשה המועדף עליכם, אנו ממליצים לכם בחום להציץ ברשימה המלאה. חופשה נעימה!

איסלה מוחרס הוא אי קטן אך יש בו הכל – אטרקציות מהנות, פעילויות ימיות, חופי רחצה מדהימים ביופיים, בעלי חיים, נופים עוצרי נשימה, אוכל טוב ואנשים שמחים – אם תשאלו אותנו, לא צריך יותר מדי ולכן איסלה מוחרס הוא יעד מופלא לחופשה בכל הרכב שהוא ובכל תקציב. משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, תרמילאים וכל מי שרוצה להכיר את מקסיקו האמיתית – היכונו להתאהב.

אך לפני שאתם אורזים מזוודה (או תרמיל) ויוצאים לדרככם לעבור היעד האקזוטי, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לדעת. מה למשל? כל המידע לפניכם…

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון באיסלה מוחרס

איסלה מוחרס הוא יעד אהוב במיוחד בקרב הנופשים והמטיילים במקסיקו בזכות הנופים היפים, החופים הנעימים והאווירה הרגועה והנינוחה שמאפשרת גם למי שמחפשת חופשה שאיננה רק מסיבות עד אור הבוקר, למצוא בה את עצמו. ככזה, מבקרים באי המוני תיירים מדי שנה, כאשר המסה הגדולה ביותר מתקבלת כמובן בשיא עונת התיירות – העונה היבשה.

העונה היבשה היא מה שהכי קרוב בהגדרות שלנו, הישראלים, ל"קיץ" המקומי – היא אמנם לא חמה כמו העונה הרטובה, אך היא היבשה מבין השתיים ולכן היא גם המתויירת ביותר. בעונה זו כל האטרקציות פתוחות, מזג האוויר נוח ונעים וימי הגשם מעטים יחסית, כך שניתן לבלות חלק ניכר מהזמן באוויר הפתוח, ליהנות מהטבע השופע ולמצוא מרגוע אמיתי לגוף וגם לנפש. עונה זה מתחילה בנובמבר ומסתיימת על פי רוב בחודש אפריל.

העונה הרטובה לעומת זאת מאופיינת בעלייה (מתונה) בטמפרטורות לצד עלייה (היסטרית) בכמות המשקעים ומלווה לעתים ברוחות עזות ושאר תופעות טבע שיאלצו אתכם לבלות במלון או באטרקציות מקורות. הבונוס למבקרים בעונה זו הם המחירים הנוחים והמבצעים השונים אותם מציעים מקומות האירוח, כך שאם אתם בעניין של ריזורט שיש בו הכל – מדובר בחופשה כיפית במיוחד ובתקציב סופר ידידותי.

כך או כך, אנו מזכירים לכם שגם שלא בשיא עונת התיירות, המלונות הטובים ביותר באי עשויים להיות מלאים ולכן כדאי לכם להבטיח את מקומכם מראש ולהיות בראש שקט.

אזורים מומלצים להזמנת מלון באיסלה מוחרס

כאמור, מיקום הוא מבין הדברים החשובים ביותר בתכנון חופשה ובמיוחד באי קטנטן בו התחבורה הציבורית פחות נגישה. ההתניידות באיסלה מוחרס נעשית באמצעות מוניות או השכרת רכב גולף ואמנם לא מדובר בהוצאה גדולה מדי במבט כללי, אך בהשוואה למחירים של יתר הדברים באי – היא מורגשת בהחלט, כך שאם ניתן להימנע ממנה, מה טוב.

לינה בעיר המרכזית בה עוגנות המעבורות תחסוך לכם את הדילמה ותאפשר לכם להיות קרובים לכל מה שחשוב מבלי לבזבז את כספכם על התניידות באי. אזור זה נמצא בחלקו הצפוני של האי, בו גם חנויות, בתי קפה, ברים ומסעדות והן חופי רחצה נעימים ואטרקציות שונות להנאת המשפחה כולה. אטרקציות נוספות נמצאות במרחק הליכה קצרצר ואם בכל זאת תרצו להרחיק ולבקר בפינות רחוקות יותר – שירות המוניות ורכבי הגולף תמיד עומד לרשותכם.

אם אתם רוצים ליהנות מנופש שקט יותר ומעדיפים שלא להיות בדיוק במרכז העניינים, תוכלו לבחור בכל מיקום אחר ברחבי האי ובלבד שתהיו סמוכים לחוף הים, אחרת אתם מפספסים את כל המהות של האי הקסום הזה. למרבה השמחה, מקומות הלינה העונים להגדרה זו הם רבים ומגוונים ותוכלו לבחור בין אכסניות זולות במיוחד למלונות פאר, וכל מה שביניהם.

אם המבחר הגדול מבלבל אתכם, אנו מזכירים לכם כי ריכזנו עבורכם למעלה מלונות בסגנונות שונים המחולקים בהתאם להעדפות השונות ובטווח מחירים רחב – כולם זמינים להזמנה ישירה ומחכים רק לכם שתגיעו להתארח בהם. טיסה נעימה!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -