5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות במקסיקו סיטי

מקסיקו נמנית בין מוקדי התיירות האהובים ביותר על מטיילים מכל קצוות תבל וככזאת היא מושכת אליה עשרות מיליוני מבקרים מדי שנה בהם משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, צעירים, פנסיונרים ותרמילאים אשר רוצים להכיר את המדינה האקזוטית והמרתקת. ביניהם נמצאים גם לא מעט מבקרים מישראל ואם טרם יצא לכם לבקר במקסיקו היפהפיה, חופשה במקסיקו סיטי היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להכיר אותה.

כבר משמה המקורי, ניתן להבין כי מקסיקו סיטי היא עיר הבירה של מקסיקו. מדובר בעיר תוססת וצבעונית הנחשבת לאחת הערים הגדולות ביותר בעולם כולו ויש בה שפע רב של מקומות מעניינים לראות ואטרקציות לבלות בהן – הרי געש מושלגים, מבנים מרשימים שירתקו את חובבי הארכיטקטורה וההיסטוריה, אירועי תרבות, כנסיות ברוקיות, מסעדות, פארקים ובתי מלון מצוינים שהופכים את החופשה לאפשרית בכל תקציב ובכל הרכב.

מלונות מומלצים במקסיקו סיטי

מקסיקו סיטי היא אחת הערים הידידותיות ביותר לתיירים בכל הקשור למלונות ומקומות אירוח, כך שיש בה אינספור מלונות נפלאים המציעים שירות ברמה גבוהה, מתקנים חדישים ועוד הפתעות רבות ותוכלו לבחור את המלון המתאים ביותר לסגנון החופשה שלכם והתקציב אותו תרצו להקדיש לנושא הלינה. אם המבחר הגדול מבלבל אתכם, הרשו לנו להיות לכם לעזר – ריכזנו לפניכם את המלונות הטובים ביותר במקסיקו סיטי, כולם זמינים להזמנה ישירה ומחכים רק לכם. אז לפני שאתם צוללים בחיפוש בין מאות מקומות לינה, הנה המקומות שפשוט אסור לכם לפספס:

מלונות במרכז מקסיקו סיטי

איך אמרו חכמינו? לוקיישן לוקיישן לוקיישן. ובתרגום חופשי: מיקום הוא מבין הדברים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, כאשר מתכננים חופשה ובחירת מיקום מוצלח תחסוך לכם בסופו של דבר זמן וכסף, גם אם מחירי המלונות באזורים המבוקשים ביותר גבוהים יותר מהממוצע. לינה במרכז העיר מתאימה למשפחות, צעירים וכל מי שרוצה להיות במרחק הליכה מכל מה שחם ומעניין בעיר התוססת – אטרקציות מפורסמות, מסעדות מצוינות, מועדונים ואתרים היסטוריים. מרכז העיר יאפשר לכם להכיר את מקסיקו על כל גווניה – החל מימי האצטקים ועד העיר הצבעונית הניצבת במקום כיום.

מלונות באזור פסאו דה לה רפורמה (שדרות הרפורמה)

שדרות הרפורמה, או טיילת הרפורמה, הן למעשה אחת הדרכים המרכזיות והחשובות ביותר במקסיקו סיטי. דרך זו, החוצה את העיר באלכסון, מזכירה מבחינה אדריכלית שדרות אירופאיות רחבות ידיים ומהווה עדות להיסטוריה המקומית והתהפוכות שידעה העיר. נמצאים בה גורדי שחקים, מונומנטים, אטרקציות מפורסמות, מסעדות מצוינות ומלונות מפוארים. בנוסף לאלה מהווה השדרה גם מרכז אמנותי בעיר ומוצגות בה תערוכות ציבוריות, פרי עמלם של אמנים מקומיים. לפניכם נבחרת מצוינת של מלונות הנמצאים בסמוך לשדרה:

מלונות יוקרה במקסיקו סיטי

כאחת הערים המתויירות ביותר בעולם וככל הראה העיר המפורסמת ביותר במקסיקו, מבחר המלונות במקסיקו סיטי לא מאכזב. תמצאו בעיר הקוסמופוליטית מגוון רחב של מלונות, כך שכל אחד ימצא לא מעט אפשרויות המתאימות לסגנון החופשה המועדף עליו, אך אם תשאלו אותנו – גולת הכותרת של המלונות בעיר הם ללא ספק מלונות היוקרה. מלונות אלו נחשבים לטובים מסוגם ומציעים אירוח ברמה בינלאומית עם פינוקים והפתעות שרואים רק בסרטים. לחופשה מפנקת שתרצו לחזור עליה שוב ושוב, אנו ממליצים לכם בחום להציץ במלונות הבאים:

מלונות 5 כוכבים במקסיקו סיטי

פינוק היא לא מילה גסה ואם אתם אוהבים להתפנק, חופשה היא ללא ספק הזמן המושלם לעשות זאת. לשם כך כדאי לכם לבחור במלון מפואר, עם שירות חדרים מסביב לשעון ופסיליטיז ברמה הגבוהה ביותר – את כל אלה ועוד תמצאו כמובן במלון חמישה כוכבים. למרבה השמחה, עיר הבירה של מקסיקו מציעה מבחר גדול של מלונות המציעים אירוח שכזה, כך שלרשותכם עשרות מקומות חלומיים לבחור מהם. ההיצע הגדול מבלבל אתכם? ריכזנו לפניכם את רשימת מלונות היוקרה הטובים ביותר במקסיקו סיטי:

מלונות 4 כוכבים במקסיקו סיטי

יש הרבה דברים שהם עניין של טעם וריח אבל דבר אחד בטוח והוא – המלונות במקסיקו סיטי הם ברמה הגבוהה ביותר, כך שלא משנה מהי הרמה של המלון בו תבחרו ללון, אתם יכולים לצפות להרבה מעבר. כך יוצא שמלונות המציעים אירוח ברמה של ארבעה כוכבים, יכולים היו לקבל במקום אחר בעולם חמישה כוכבים בקלות – שירות מוקפד, חדרים מרווחים, אוכל מעולה ועוד שלל פינוקים והפתעות שישאירו אתכם פעורי פה. באשר למחיר – הייתם מצפים שהוא יהיה בהתאם, אך צפויה לכם הפתעה מתוקה. אז מה אתם אומרים, מוכנים להיות מופתעים? הקליקו וגלו:

מלונות 3 כוכבים במקסיקו סיטי

מלונות שלושה כוכבים מתאימים בדרך כלל למי שלא נחוצים לו מיני פינוקים על מנת ליהנות מהחופשה שלו, כי האושר האמיתי בעיניו נמצא מחוץ למלון – אנשים הצמאים להכיר את העיר לעומק, לטייל לאורכה ולרוחבה ולגלות פינות נסתרות. גם הפעם צפויה לכם הפתעה, כיוון שמלונות שלושה כוכבים במקסיקו סיטי מציעים הרבה יותר מאשר חדרים פשוטים. כפי שאמרנו, בכל הקשור למלונות במקסיקו אתם יכולים לצפות לטוב ביותר… לפניכם מלונות מצוינים במחירים נוחים לכיס:

מלונות זולים במקסיקו סיטי

לינה לא חייבת להיות דבר יקר, גם ביעד אקזוטי כמו מקסיקו סיטי. כפי שהזכרנו ונוסיף להזכיר – מדובר בעיר עם שפע רב של מקומות ללון בהם ורובם המוחלט מפתיעים לטובה עם שירות גבוהה מהמצופה ותמורה נהדרת ביחס למחיר אותו תשלמו – כך גם המלונות ומקומות הלינה המציעים אירוח בתקציב נמוך. מדובר בבחירה מושלמת עבור צעירים, תרמילאים ואפילו משפחות וכל מי שרוצה לסיים את החופשה עם עודף בכיס, איתו תוכלו להתחיל לתכנן את החופשה הבאה.

כל המלונות במקסיקו סיטי

לפניכם רשימת כל המלונות האהובים עלינו במקסיקו סיטי – מלונות שכבר פגשתם למעלה לצד המון אפשרויות נוספות לבחור מהן. רק אל תשכחו – ההיצע אמנם גדול אך המקומות הטובים אוזלים מהר, כמו בוריטו חמים מהתנור…

איש לא יחלוק על כך שמקסיקו נחשבת לאחד ממוקדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, אך למרות שמבחינת זמן, מרחק וכסף ההגעה מישראל למקסיקו איננה שונה בהרבה מהגעה ליעדים סמוכים כמו ארה"ב וקנדה, היא עדיין נחשבת משום מה ליעד פחות מושג ויש לה תדמית הרבה יותר מסתורית ומרתקת. מה נאמר ומה נגיד? הגיע הזמן להפסיק לפנטז ופשוט להגיע לבקר ביעד הכל-כך מהנה הזה. האמינו לנו, אתם צפויים להתאהב!

אך לפני שאתם פותחים יומנים ומשריינים את התאריך לחופשה הבאה שלכם, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לגבי חופשה ולינה במקסיקו סיטי ולמרבה המזל, אנחנו בפשוט מקסיקו כאן בשבילכם.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון במקסיקו סיטי

אנחנו חושבים שאחרי כל המילים החמות ודאי הבנתם כבר שמקסיקו סיטי היא עיר צבעונית ומיוחדת במינה, עם היסטוריה מרתקת ושלל אטרקציות מהנות למשפחה כולה, כך שהיא מתאימה לחופשה בכל הרכב שהוא ולמרבה השמחה – בכל תקציב. יש בה המון דברים לראות ולעשות, אוכל מעולה ואווירה שמחה ואם אתם עדיין מתלבטים, זה הזמן להפסיק – מקסיקו סיטי תענה לכם על כל הציפיות, והרבה יותר מזה.

לגבי תזמון החופשה, חשוב לדעת כי בעוד מזג האוויר המוכר לנו מארץ הקודש הוא של קיץ חם ללא משקעים וחורף קריר, לפעמים גם הוא ללא משקעים, האקלים במקסיקו שונה בתכלית ולכן נהוג לחלק את העונות בה לעונה הרטובה והעונה היבשה. כשמן, העונה הרטובה מאופיינת במשקעים רבים (והיא גם החמה יותר מבין השתיים) והעונה היבשה יחסית חפה מהם ועל כן היא גם המתויירת יותר ונחשבת לזמן הטוב ביותר לחופשה.

העונה היבשה במקסיקו סיטי מתחילה בנובמבר ונמשכת על פי רוב עד חודש אפריל, אז הטמפרטורות נוחות לטיול ומבקרים רבים פוקדים את העיר התוססת המתמלאה בפעילויות, תערוכות, פסטיבלים ואירועים להנאת כל מי שצעיר בנפשו. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי חודשים אלו הם המתויירים ביותר ולכן מחירי הלינה גבוהים מהממוצע והאטרקציות עמוסות. מה עושים? פשוט מאוד – דואגים לשריין מראש את מקום הלינה ולרכוש מראש את כרטיסי האטרקציות. קלי קלות.

אם אתם מעוניינים ליהנות מחופשה בקצב נינוח יותר אתם בהחלט מוזמנים לבקר במקסיקו סיטי שלא בשיא עונת התיירות, אך במקרה זה נזכיר לכם כי מדובר במזג אוויר שונה ממה שמוכר לנו ואתם עשויים למצוא את עצמכם מבלים זמן ניכר במקומות מקורים בשל הגשמים החזקים. בנוסף, קחו בחשבון כי חלק מהאטרקציות יהיו סגורות וכי ישנם חודשים בהן סכנת הוריקנים מאיימת על המבקרים. מה עושים? בודקים את התחזית, אורזים מעיל גשם ומתכננים בהתאם. לחיוב – המלונות במחירים ממש ממש אטרקטיביים… אתם מוזמנים להשוות מחירים ולראות בעצמכם.

אזורים מומלצים להזמנת מלון במקסיקו סיטי

מיקום הוא הדבר החשוב ביותר בחופשה, או לפחות בשלשה הפותחת של הפרמטרים החשובים ביותר שכדאי להתייחס אליהם בעת התכנון שלה. כאמור, בירת מקסיקו מציעה שפע רב של מקומות ללון בהם והם פזורים לאורכה ולרוחבה של העיר. היכן תלונו? הכל שאלה של הרכב הנופשים, תחומי העניין שלכם והאווירה שתרצו שתלווה את זמנכם בעיר התוססת.

המקום המבוקש ביותר הוא באופן טבעי אזור החוף – לאורך רצועת החוף של העיר נמצאים מלונות פופולריים הנחשבים לאהובים ביותר בקרב המבקרים באזור. בין מלונות אלו תמצאו מלונות יוקרה לצד מלונות בטווח מחירים זול יותר, כולם במרחק הליכה מחופי הרחצה ואטרקציות מרכזיות נוספות.

אם אתם רוצים ליהנות מחופשה יוקרתית במיוחד, אנו ממליצים לכם ללון באזור כיכר הרפורמה המפורסמת, שם תמצאו מלונות פאר ברמה הגבוהה ביותר ואם אתם מבקרים בעיר לרגל ירח דבש, נסיעת עסקים או פשוט אוהבים את החופש שלכם מפנק במיוחד – זהו אזור מושלם ללון בו.

אזורים נוספים הנחשבים לאהובים במיוחד בקרב הנופשים במקסיקו סיטי הם "זוקאלו" – הכיכר המרכזית של העיר אשר בסמוך לה נמצאים אתרים היסטוריים, הקתדרלה הגדולה של העיר ומסעדות מצוינות, "פולנקו" – שכונת יוקרה שניתן להגיע ממנה בקלות למוקדי התיירות הפופולריים ואזור "זונה רוסה" התוסס אשר מציע מקומות בילוי מהנים לעת ליל, כמו גם נגישות קלה באמצעות מטרו לכל אזור בעיר. אפשרויות שקטות וחסכוניות יותר תמצאו במרכז ההיסטורי של העיר.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -