5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בסן קריסטובל

סן קריסטובל היא עיירה צבעונית ושמחה שקל להתאהב בה וככזו היא מושכת אליה מבקרים רבים מכל קצוות תבל לצד מקומיים וכאלה שכבר ביקרו בה בעבר ופשוט לא יכלו שלא לחזור ולבקר בה פעם נוספת. העיירה ידועה בזכות בתים מקסימים הצבועים בצבע שונה זה מזה, אווירה מעולה המלווה במוזיקה לטינית המתנגנת ברחובות כאילו הייתם חלק מצילומי סרט, אוכל טוב ואטרקציות מופלאות לגדולים ולקטנים, בהן גם טיולי יום מהנים במיוחד שלא כדאי להחמיץ.

כל אלה ועוד הופכים את סן קריסטובל לעיירה שחובה לבקר בה, אפילו עבור מי שזהו ביקורו הראשון במקסיקו וחייב להספיק לראות ולבקר בכל המקומות הגדולים שנמנים ברשימת אתרי החובה במדינה. אז אם אתם מוכנים להכיר את אחד המקומות היפים והמיוחדים ביותר במקסיקו ומתים להתחיל לתכנן את החופשה המהנה שלכם בו, נשמח ללוות אתכם בתהליך והמשימה הראשונה היא כמובן – בחירת מלון המתאים בדיוק לסגנון החופשה המועדף עליכם.

מלונות מומלצים בסן קריסטובל

סן קריסטובל היא עיר היסטורית והיא שוכנת במיקום אסטרטגי בגובה של למעלה מ-2000 מטרים מעל פני הים. מדובר במקום צבעוני ושמח בו מתקיימים לאורך השנה אירועים חגיגיים, פסטיבלים ושווקים שכיף להסתובב בהם וככזה, נחשב המקום לאותנטי ומומלץ במיוחד לביקור עבור מי שרוצה להכיר ולספוג קצת תרבות מקומית. בהתאם לפופולריות הגדולה לה זוכה העיר הקסומה, היצע מקומות הלינה במקום מפתיע לטובה ולא משנה באיזה הרכב אתם נופשים ומה התקציב העומד לרשותכם, יש מקום לינה מדויק עבורכם. לפניכם ריכזנו את המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסן קריסטובל, כולם זמינים להזמנה ישירה ומחכים רק לכם:

מלונות במרכז סן קריסטובל

מיקום הוא ללא ספק הדבר החשוב ביותר בעת תכנון חופשה, או לכל הפחות מככב בשלישיה הפותחת. אנחנו בפשוט מקסיקו מאמינים שלא בכל יום אתם יוצאים לחופשה ולכן הזמן שלכם הוא משאב יקר שצריך להתייחס אליו בהתאם – לינה במיקום מרכזי תאפשר לכם להיות קרובים לכל מה שחם ומעניין מבלי שתצטרכו לבזבז את זמנכם ואת כספכם על שימוש במוניות או באמצעי תחבורה ציבורית שונים, אלא תוכלו להגיע ברגל לכל מקום שתחפצו לבקר בו – מסעדות, אטרקציות, מקומות בילוי ועוד. לינה במרכז העיר היא בדיוק המקום להיות בו עבור מי שרוצה להיות במרכז העניינים ואם נדמה לכם שמחירי המלונות באזור זה גבוהים מעט מהממוצע בעיר, האמינו לנו – זה שווה את זה ועוד איך.

מלונות באזור הכיכר המרכזית Plaza 31 de Marzo

בערים רבות במקסיקו יש כיכר מרכזית הקרויה "זוקאלו" (Zocalo) ועל פי רב היא מהווה את האזור המרכזי ביותר בעיר. כך גם הכיכר המרכזית של סן קריסטובל, הלא היא "פלאזה טריינטה אונו דה מארזו", הנחשבת לאחד ממוקדי העניין החשובים ביותר בעיר ומרכזת סביבה את כל מה שחם וחשוב בסן קריסטובל. לינה באזור הכיכר המרכזית תאפשר לכם ליהנות ממבחר גדול של מלונות ומקומות לינה בתקציב רחב, מסעדות טובות ומקומות בילוי באווירה צעירה. זהו ללא ספק המקום הכי שיקי בעיר ואם אתם רוצים להיות ממש בלב העניינים, הנה כמה מקומות שיכניסו אתכם לאווירה:

מלונות יוקרה בסן קריסטובל

אנחנו בפשוט מקסיקו חסידים גדולים של ההנאות הקטנות בחיים ולכן אנחנו מודים ומתוודים – "פינוק" היא איננה מילה גסה בעניינו, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחופשה במקסיקו האקזוטית אשר ידועה בזכות בתי המלון המעולים שלה. מלונות היוקרה בסן קריסטובל הם הבחירה הטובה ביותר עבור מי שרוצה ליהנות מנופש בסטנדרטים בינלאומיים, עם שירות חדרים מסביב לשעון והמון המון הפתעות ופינוקים שיהפכו את החופשה לבלתי נשכחת. ירח דבש, חופשה משפחתית ואפילו בלי אף אחד נוסף – הנה כמה מקומות שיגרמו לכם לרצות שהחופשה תימשך לעד:

מלונות 5 כוכבים בסן קריסטובל

בנוסף למלונות היוקרה המופלאים שציינו מעלה, תמצאו בסן קריסטובל עוד שפע רב של מקומות מדהימים ללון בהם ואם חשקה נפשכם בחדר מפואר המאובזר בכל מה שנחוץ על מנת להעביר את הנופש בנעימים גם מבלי לעזוב את המלון – לינה במלון חמישה כוכבים היא מאסט עבורכם. מלונות המציעים אירוח ברמת חמישה כוכבים בסן קריסטובל נחשבים לטובים ביותר ומציעים שירות מוקפד ומדויק, אוכל משובח ומתקנים מתוחזקים היטב שיענו לכם על כל הצרכים ועוד הרבה יותר מזה. מוכנים להיות מופתעים לטובה? אנו שמחים להציג בפניכם את רשימת המלונות הטובים ביותר בעיר:

מלונות 4 כוכבים בסן קריסטובל

אם עוד לא ידעתם, הרשו לנו לספר לכם סקופ היסטרי – אפשר ליהנות מחופשה חלומית ומפנקת במיוחד, גם בלי להשקיע את מיטב כספכם באירוח במלון חמישה כוכבים. איך עושים זאת? (אתם שואלים…) – התשובה פשוטה: מלון ארבעה כוכבים! מלונות ארבעה כוכבים במקסיקו באופן כללי ובסן קריסטובל גם כן, ידועים ברמת שירות גבוהה במיוחד, אירוח נעים אשר קוצר מחמאות מצד האורחים והרבה מאוד הפתעות שהופכות את החופשה ללא פחות ממעולה. לא מאמינים לנו שכל הטוב הזה קיים מבלי שתצטרכו לקחת משכנתא? הנה ההוכחה:

מלונות 3 כוכבים בסן קריסטובל

מלונות שלושה כוכבים הם פתרון מושלם למי שלא מתכוון לבלות את החופשה שלו בין כותלי המלון ומעדיף להכיר את העיר לעומק, להתחיל את היום עם צאת החמה ולחזור לעת ליל. במקרה זה, ממש אין סיבה שתשקיעו במלון יוקרתי, הרי ממילא לא תבלו בו וכל שעליכם לעשות הוא לבחור במקום לינה בו תקבלו חדר נוח, מיטה מרווחת ושירות נעים, במחיר נוח לכיס. למרבה השמחה, בסן קריסטובל יש לא מעט אפשרויות שעונות בדיוק להגדרה זו והנה הטובות ביותר ביניהן:

מלונות זולים בסן קריסטובל

לינה בתקציב נמוך היא לא משהו להתבייש בו, להפך – עבור רבים מאיתנו מדובר באתגר מהנה במיוחד ומטרתו היא לצלוח את החופשה עם מינימום הוצאות, מבלי להרגיש שפספסנו או ויתרנו על דבר מה חשוב. כידוע, לינה היא על פי רב ההוצאה המשמעותית ביותר בחופשה ולכן זהו הדבר המאתגר ביותר למצוא במחיר נוח לכיס, אך בסן קריסטובל ממש לא מדובר בבעיה כי תופתעו לשמוע שישנן אופציות מעולות שמציעות בדיוק את זה. אז מה אתם אומרים, מוכנים לסיים את החופשה עם עודף בכיס? הנה המלונות שיעזרו לכם במשימה:

כל המלונות בסן קריסטובל

מצפים בכיליון עיניים לנופש שלכם בסן קריסטובל וטרם מצאתם את המלון המתאים ביותר לסגנון החופשה המועדף עליכם? לפניכם הרשימה המלאה של המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסן קריסטובל, במגוון סגנונות וטווח מחירים רחב. צלילה נעימה.

סן קריסטובל היא עיר מרכזית הנחשבת לאחת מהערים המתויירות ביותר במקסיקו. היא ממוקמת בואדי פסטורלי המוקף בהרים, שדות תירס בלתי נגמרים וחורש טבעי והאווירה המעולה בה מושכת אליה מבקרים רבים הרוצים להיות ממש בלב העניינים וליהנות משלל אטרקציות, פעילויות וגיחות לכפרים הסמוכים.

בין אם אתם משפחה עם ילדים, זוג אוהבים או תרמילאים המטיילים בגפם – סן קריסטובל היא יעד נפלא לנפוש בו, אך לפני שאתם סוגרים כרטיס טיסה יש כמה דברים שחשוב לדעת.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בסן קריסטובל

סן קריסטובל נחשבת לעיר אותנטית, צבעונית ועם אווירה שאין דומה לה במקומות אחרים במקסיקו. ככזו, מבקרים בה המוני תיירים ורבים מהם מתכננים לבלות בה לילה או שניים ונשארים לתקופה ארוכה הרבה יותר. אין מחלוקת על כך שלסן קריסטובל קסם מיוחד משלה, היא יפה ורגועה אך יחד עם זאת צעירה ותוססת ולא משנה באיזה הרכב תבחרו לנפוש בה – ההנאה מובטחת.

מבחינה הזמן המומלץ ביותר לטיול בעיר, נהוג לחלק את העונות בה לשתיים – העונה היבשה (נובמבר עד אפריל) והעונה הרטובה (מאי עד אוקטובר). העונה היבשה, כשמה כן היא, מאופיינת באופן יחסי בכמות נמוכה יותר של משקעים, כאשר המילה "יחסי" היא מילת המפתח כאן כיוון שכמות המשקעים הממוצעת בעונה זו עומדת על כ-10 ימי גשם בממוצע בחודש, כך שכדאי להיערך לכך בכל מקרה.

כך או כך, העונה היבשה מהווה את שיא עונת התיירות בסן קריסטובל ובמהלכה האטרקציות המרכזיות ואתרי התיירות הפופולריים עמוסים למדי וגם המלונות עשויים להיות בתפוסה מלאה זמן רב מראש. על מנת למצות את זמנכם בצורה הטובה ביותר אנו ממליצים לכם לרכוש את כרטיסי האטרקציות אונליין, במידה וזה אפשרי, והן לשריין את מקום הלינה שלא בדקה ה-90.

אם אתם רוצים למצוא את העיר הרבה יותר רגועה, פחות עמוסה ואטרקטיבית למדי מבחינת מחירי הלינה – תוכלו להגיע אליה במהלך העונה הרטובה. עם זאת, כדאי שתקחו בחשבון כי אמנם המחירים נוחים לכיס, אך חלק מהאטרקציות הנמצאות באוויר הפתוח יהיו סגורות וכי ימי הגשם כה רבים בתקופה זו, עד שיתכנו ימים בהם לא תוכלו לעזוב את שטח המלון. מה עושים? פשוט מאוד – אנו ממליצים לכם להכין תכנית מגירה של אטרקציות מקורות ולבחור מלון המציע פעילויות.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בסן קריסטובל

מיקום הוא מבין הדברים החשובים ביותר בתכנון חופשה, במיוחד כשמדובר ביעד אטרקטיבי כמו סן קריסטובל בו מבחר המלונות והמגוון הגדול עשויים לבלבל. למרבה השמחה אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן ולסייע לכם בתכנון החופשה המושלמת.

אם תשאלו אותנו, חלק בלתי נפרד מתכון חופשה בלתי נשכחת הוא בחירת מלון הממוקם באזור שתואם את אופי החופשה אותו אתם מחפשים. אנו יוצאים מנקודת הנחה כי הזמן שלכם יקר וחשוב ולכן תרצו למצות אותו בצורה הטובה ביותר ומלון הנמצא בלוקיישן מנצח יסייע לכם לעשות זאת.

אם אתם רוצים להיות קרובים לכל מה שמעניין וחשוב בסן קריסטובל, אנו ממליצים לכם ללון במרכז העיר ואם אתם רוצים להיות ממש בלב העניינים – הכיכר המרכזית Plaza 31 de Marzo היא ללא ספק המקום בו כדאי לכם לנעוץ את הסיכה. אזור זה מלא במוקדי בילוי, אטרקציות להנאת המשפחה כולה, מסעדות ופינות חמד כך שתוכלו לבקר בכולם בקלות ובלי מאמץ.

מנגד, אם אתם רוצים ליהנות מחופשה שקטה ורגועה יותר ומעדיפים שלא לקחת איתכם את המסיבה לחדר המלון, אנו ממליצים לכם לבחור במלון מרוחק יותר מהמרכז ההיסטורי של העיר או לחילופין, לבחור מלון במיקום מרכזי אך בסימטה שקטה עם עדיפות לרחוב ללא מוצא (כך יחסך מכם רעש כלי הרכב).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -