5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא עיירת חוף מדליקה ותוססת אשר נמנית בין יעדי הנופש הפופולריים ביותר בקרב המבקרים במקסיקו ויש בה שפע רב של אטרקציות המתאימות לגדולים ולקטנים. בנוסף לאלו היא מצטיינת גם בסצנת חיי לילה צבעונית במיוחד, מתחמי קניות מצוינים, חופי רחצה עם פעילויות ימיות מהנות והמון מסעדות מעולות כך שבין אם אתם מטיילים לבדכם, עם בני הזוג או המשפחה כולה – יש בפלאיה דל כרמן המון דברים מעניינים לראות, לעשות ולאכול.

גם מבחינת אווירה עיירת החוף הנעימה הזו איננה מאכזבת – מי שמעדיף את החופשה שלו סוערת במיוחד יוכל למצוא בה ליין מסיבות פרוע ושמח המתחיל עם רדת החמה וממשיך עד אור הבוקר ולעומת זאת, מי שמעדיף את החופשה שלו שלווה ונינוחה לא יתקשה למצוא פינות חמד מבודדות למצוא בהן מרגוע. אם כך, כל שנותר לעשות הוא לבחור מקום לינה אשר תואם את סגנון החופשה המועדף עליכם – אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך 😊

מלונות מומלצים בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן נחשבת לעיירת חוף שלווה ונעימה עם אטרקציות רבות, חופי רחצה קסומים וחיי לילה תוססים. מי שמבקר בה היום לא יאמין כי העיר שוקקת החיים הניצבת מולנו החלה את דרכה כעיירת דייג קטנה ושקטה, אך זו האמת – מאז שגילו אותה המבקרים היא הפכה למוקד תיירות פופולרי והיא אמנם לא נחשבת לעיר היפה ביותר במקסיקו, היוקרתית ביותר או עם החופים הכי שווים – אבל העובדה כי יש בה הכל מהכל והיא עדיין מצליחה לשמור על אווירה נעימה ותחושה אותנטית – זה ללא ספק מקור הקסם שלה. אז לפני שאתם מתחילים לפשפש בין עשרות מלונות, ריכזנו לפניכם את המלונות הטובים ביותר בעיירה, כולם זמינים להזמנה מיידית:

מלונות באזור Quinta – השדרה המרכזית בפלאיה דל כרמן

אנחנו בפשוט מקסיקו חסידים גדולים של לוקיישן, הרי לא בכל יום אתם טסים לחופשה ובטח שלא ביעד אקזוטי כמו מקסיקו, כך שזמנכם יקר ועל כן צריך להבטיח שתמצו אותו בצורה הטובה ביותר. מלון במיקום מרכזי יאפשר לכם להיות קרובים לכל מה שמעניין וחדש, להגיע בקלות ובנוחות לאתרי התיירות שמעניינים אתכם ויציב אתכם בלב העניינים בכל מה שקשור לאוכל וחיי לילה. בפלאיה דל כרמן, אחד המקומות המומלצים ביותר עבור מי שרוצה להיות קרוב להכל היא השדרה המרכזית "קווינטה" – טיילת המשתרעת לאורך של כ-3 ק"מ בה תמצאו מסעדות מצוינות, בתי קפה ססגוניים, חנויות שונות וסוכנויות טיולים. אם כל זה מדבר אליכם, הנה כמה מלונות שלא כדאי לכם לפספס:

מלונות באזור קו החוף בפלאיה דל כרמן

מיקום נוסף שלא כדאי להחמיץ הוא אזור חוף הים אשר מהווה באופן טבעי את אחת האטרקציות המרכזיות עבור המבקרים בפלאיה דל כרמן וככזה הוא מושך אליו צעירים, משפחות, בליינים וכל מי שיודע ליהנות משמש וים. כבר בשעות הבוקר המוקדמות מתמלא האזור באווירה שמחה וצוהלת, אז מתקיימות בחופים פעילויות ימיות להנאת ההמון השזוף, ואילו בשעות הערב עוטה עליו האזור אווירת מסיבות צבעונית ומיוחדת אשר נחשבת עבור רבים לטובה ביותר במקסיקו. אם אתם רוצים לקחת חלק בסצנה הכיפית הזו ולא חוששים מקצת מוזיקה שתלווה אתכם לחדר המלון – מדובר בלוקיישן מצוין והנה כמה מלונות שיפתיעו אתכם לטובה:

מלונות יוקרה בפלאיה דל כרמן

כפי שאמרנו, בפלאיה דל כרמן יש הכל מהכל וכל, הן מבחינת אטרקציות וקולינריה והן מבחינת מלונות, אז לא משנה האם אתם מעדיפים את החופשה שלכם בתקציב זול או מעדיפים אותה יוקרתית ומפנקת – לא תתקשו למצוא את מבוקשכם. כשזה נאמר, אנו שמחים לספר לחובבי החיים הטובים, כי נבחרת מלונות היוקרה של פלאיה דל כרמן נחשבת למפוארת ונוצצת במיוחד, עם עשרות מקומות אירוח ברמה הגבוהה ביותר שיגרמו לכם להרגיש כמו נסיכים ונסיכות ולקוות שהחופשה החלומית הזו לא תיגמר. רוצים להתחיל לחלום? הקליקו וגלו מה מחכה לכם:

מלונות 5 כוכבים בפלאיה דל כרמן

אם אתם מחפשים את הדרך הבטוחה לחופשה מפנקת ויוקרתית במיוחד, מלון חמישה כוכבים יהיה הבחירה המושלמת עבורכם וערובה בטוחה לכך שתקבלו את הטוב ביותר בכל היבט – שירות חדרים מסביב לשעון, חדרים מרווחים המעוצבים בטוב טעם, אוכל משובח ואלכוהול מעולה ועוד הפתעות ופינוקים שיענו לכם על כל הצרכים ויאפשרו לכם לא לעזוב את כותלי החדר או המלון, אם רק תרצו… הקאטצ' היחיד פה, אם אפשר לקרוא לזה ככה, הוא שהמקומות הטובים ביותר אוזלים מהר (לפעמים חודשים מראש) ולכן אנו ממליצים לכם בחום שלא לחכות לדקה ה-90 אלא לשריין את מקומכם בהקדם.

מלונות 4 כוכבים בפלאיה דל כרמן

עבור אנשים מאוזנים שאוהבים לדעת כי קיבלו את התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר נוח לכיס, מלון ארבעה כוכבים יהיה הבחירה המוצלחת ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים כי מצד אחד אתם הולכים ליהנות מתנאים מעולים, חדרים נעימים במיוחד והרבה פינוקים ומצד שני תוכלו לסיים את החופשה בלי חור בכיס. מדובר בבחירה מעולה למשפחות עם ילדים, זוגות אוהבים וכל מי שרוצה ליהנות מכל מיני מותרויות אך לא זקוק לגינונים שמעבר – אם גם אתם כאלה, ריכזנו לפניכם כמה מלונות מעולים:

מלונות 3 כוכבים בפלאיה דל כרמן

בין הדברים שהופכים את מקסיקו ואת פלאיה דל כרמן ליעד חופשה כה אטרקטיבי היא הרמה הגבוהה של המלונות, כך שגם אם תתארחו במלון שלושה כוכבים תוכלו בקלות לטעות ולחשוב שמדובר בארבעה כוכבים – אבל אם המחיר זול משמעותית, לא נתווכח. בעוד שבמקומות אחרים לינה במלון שלושה כוכבים נחשבת לאופציה פשוטה למדי, כאן זה ממש לא המצב ובהחלט תוכלו למצוא מלונות מופלאים המציעים שירותים ברמה גבוהה וגובים מחיר סביר בהחלט. לא מאמינים לנו? הנה כמה דוגמאות:

מלונות זולים בפלאיה דל כרמן

לינה עבורכם היא רק משהו שאתם חייבים לעבור בדרך לעוד יום גדוש פעילויות? אתם מסוג האנשים שקמים מוקדם בבוקר, מוכנים ומזומנים לקרוע את העיר? מוכנים לוותר על תענוגות כמו מרכז ספא או לובי מפונפן ובלבד שתחזרו בערב למיטה נוחה וכרית נעימה? אם מצאתם את עצמכם עונים (בלב) "כן, כן, כן!" – אין סיבה שתשקיעו כסף רב במלון, שהרי ממילא לא תבלו בו. למרבה השמחה בפלאיה דל כרמן יש מלונות נהדרים המציעים שירות אדיב וחדרים נוחים במחירים זולים במיוחד ואם אתם לא מאמינים שכל הטוב הזה קיים – לפניכם ההוכחה:

כל המלונות בפלאיה דל כרמן

רוצים להיות יסודיים ולוודא שלא פספסתם אף מלון? ריכזנו לפניכם את כל המלונות המצוינים שיש בפלאיה דל כרמן, כך שברשימה הבאה תראו מלונות שכבר ראיתם מעלה לצד לא מעט מקומות חדשים שווה להכיר. תהנו!

פלאיה דל כרמן היא עיר מקסימה שנחשבת עבור רבים כגן עדן אמיתי – יש בה חופים נעימים, סצנת חיי לילה צעירה ותוססת, אפשרויות קולינריות רבות ומגוונות, מערות מים מתוקים שניתן לצלול בהן ומלונות נהדרים. בנוסף, היא מהווה בסיס מושלם לטיול כוכב במקומות סמוכים ועל כן, על אחת כמה וכמה עבור מי שמתכוון ליהנות מטיולי יום בכל האתרים המעניינים הנמצאים במרחק הפלגה קצרצר – מדובר בעיירת חוף מופלאה ללון בה.

החופשה בפלאיה דל כרמן מומלצת בכל הרכב שהוא ועבור כל סגנון של חופשה ואם אתם כבר משתוקקים להתחיל לתכנן את הנופש הכיפי שלכם במקסיקו, יש כמה דברים אחרונים שנרצה לספר לכם.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן נחשבת עבור רבים כגן עדן בזכות האווירה המצוינת האופפת אותה והן בזכות השילוב המדויק בין מקסיקו האותנטית, על גווניה השונים, וסצנה צעירה ודינמית שהופכת אותה לסוג של מסיבה שלא נגמרת – אבל במובן הטוב, המחבק והמכיל, כך שגם מי שמעדיף את החופשה שלו שקטה יותר, ימצא בה את עצמו.

כמצופה מעיירת חוף במקסיקו, הזמן הסוער ביותר בפלאיה דל כרמן הם חודשים נובמבר עד אפריל אשר מהווים את שיא עונת התיירות, או כפי שמכנים זאת במקסיקו "העונה היבשה" – בעונה זו אמנם הטמפרטורות נמוכות יותר באופן יחסי (24-26 מעלות במהלך היום, בממוצע) אך יש באופן יחסי מעט משקעים ולכן זהו הזמן המומלץ ביותר לחופשה וטיול באזור.

בעונה הרטובה לעומת זאת, עולות הטמפרטורות ל-30 מעלות בממוצע אך ימי הגשם כה רבים (25 בממוצע מדי חודש!), כך שאם תבחרו במועד זה מאוד יכול להיות שתתקשו לטייל במקומות פתוחים. בנוסף, ישנן תקופות המועדות לרוחות עזות וגם להוריקנים, כך שאנחנו לא אומרים שזה לא אפשרי – זה פשוט דורש הערכות מתאימה. עם זאת, הצד החיובי הוא שבתקופה הרטובה המלונות מציעים מחירים נמוכים משמעותית, אז אם יש לכם ארסנל של אטרקציות מקורות – אתם מסודרים.

בנוסף, היות ופלאיה דל כרמן נחשבת למקום עם חיי לילה תוססים ועל כן היא מושכת אליה צעירים ובליינים מכל קצוות תבל, לא משנה באיזו תקופה בשנה תבקרו בה, קחו בחשבון כי סופי השבוע יהיו עמוסים יותר באופן יחסי כיוון שזה הזמן בו נערכות בה המסיבות הטובות ביותר. אם אתם אוהבים מסיבות – מושלם, ואם לא – נסו לתזמן את הביקור לאמצע השבוע (במיוחד בתקופה היבשה) או ביחרו מלון באזור שקט.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בפלאיה דל כרמן

כאמור, לוקיישן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחופשה, אם לא החשוב ביותר ולכן כדאי לבחור במלון שמתאים לאופי החופשה המועדף עליכם, הרכב הנופשים ותחומי העניין שלהם וכמובן – התקציב אותו תרצו להקדיש לנושא הלינה. ככלל, המקומות המומלצים ביותר עשויים להיות יקרים יותר, אך אם תשאלו אותנו – הזמן הרב והכסף שיחסכו לכם על התניידות ושימוש במוניות, הופכים את הבחירה למשתלמת.

בין המקומות המומלצים ביותר בפלאיה דל כרמן תמצאו בראש ובראשונה את המלונות הנושקים לחוף הים – מלונות אלו מתאימים בעיקר לצעירים, בליינים, משפחות עם ילדים וכל מי שרוצה לקום השכם בבוקר ולצפות בנופים המרהיבים. עם זאת, חשוב לזכור כי רבים ממלונות אלו נושקים למוקדי הבילוי ולכן הם פחות מתאימים למי שרוצה ליהנות מנופש שקט.

מקום מרכזי נוסף ששווה לבליינים שבחבורה לפקוד וללון בקרבתו הם רחובות מספר 10 עד 12 – באזור זה מרוכזים מועדונים רבים, פאבים, בתי קפה ומסיבות וגם אם אתם לא ישנים באזור, אנו ממליצים לכם לקפוץ לביקור ולראות על מה מדובר. גם הרחוב הראשי Quinta נחשב לתוסס וידידותי לתיירים עם מסעדות, חנויות וסוכנויות טיולים.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -