5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אטרקציות בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא עיירת נופש צבעונית ושמחה השוכנת לחופי הים הקריבי ונמנית בין אתרי הנופש האהובים והנחשקים ביותר בקרב המטיילים במקסיקו. מדובר בעיירה נעימה וידידותית במיוחד שיש בה שפע רב של אטרקציות מהנות, אתרים מעניינים, פינות חמד למצוא בהן מרגוע, מסעדות ואנשים טובים ואם לא די בכך – יש בה גם בית חב"ד נהדר שיאפשר לכם לפגוש בפנים ידידותיות ולאכול מיני מאכלים עם טעם של בית, שישכיחו כל געגוע.

ככזו, פלאיה דל כרמן מהווה יעד מופלא לחופשה בכל הרכב שהוא והיא אכן מושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה בהן קבוצות בכל טווח הגילאים, זוגות אוהבים (לרבות כאלה המגיעים אליה על מנת לחגוג ירח דבש או מאורע חגיגי בחיים), תרמילאים, משפחות עם קטנטנים ועוד ועוד. היא מציעה אטרקציות ופעילויות לגדולים ולקטנים כך שכל אחד ימצא את עצמו בקלות.

מה בנמצא? הכל מהכל! מי שהחלה את דרכה כעיירת דייג קטנה הפכה עם השנים לעיירת נופש משומנת היטב שיש בה המון דברים מעניינים לעשות – חופי רחצה מטופחים בהם פעילויות ימיות, מסעדות מצוינות ממגוון מטבחים וסגנונות, חיי לילה צבעוניים, מסלולי הליכה נעימים ועוד שלל אפשרויות מהנות שינעימו את זמנכם וימלאו אותו ברגעים רבים של קסם.

מבחינת עלויות, חופשה בפלאיה דל כרמן לא שונה ממקומות אחרים במקסיקו ובאופן כללי אפשר לקבוע כי לא משנה מהו התקציב אותו תרצו להקדיש לחופשה באזור – הכל אפשרי ותופתעו לגלות כי התמורה ביחס למחיר הינה גבוהה ונהדרת. חופשה יוקרתית ומפנקת או נופש נעים בתקציב נוח לכיס? זה לגמרי תלוי בכם, העיקר שתשריינו את מקומכם מראש כי המלונות הטובים אוזלים מהר…

אטרקציות שאסור לפספס בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן נחשבת לעיירת נופש ידידותית במיוחד והיא ידועה בין היתר בזכות שפע רב של אטרקציות ופעילויות להנאת גדולים וקטנים, כך שזה לא מפתיע שהיא מלאה בתיירים בכל קצוות תבל בהם לא מעט משפחות, זוגות וקבוצות צעירים מארץ הקודש. אם אתם כבר יודעים שפלאיה דל כרמן היא יעד החופשה הבא שלכם וההיצע הגדול דווקא מבלבל אתכם, הנה כמה אטרקציות שאתם חייבים לבקר בהן:

חופים

אם ביקרתם בפלאיה דל כרמן ולא הקדשתם כמה שעות טובות לחופים הקסומים שבעיירת הנופש, זה לא נחשב שביקרתם שם כלל וכלל. החופים היפהפיים של פלאיה דל כרמן הם אחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר בה ומושכים אליהם מבקרים רבים מדי יום. בנוסף לרביצה על החוף ושכשוך במי הטורקיז הצלולים, הם מציעים שלל פעילויות ימיות כמו שנירקול וצלילה ואם אתם לא יודעים היכן להתחיל, אנו ממליצים על Playacar ו-Playa Mamitas.

חיי לילה

פלאיה דל כרמן היא עיירת נופש שמהווה יעד מוצלח לחופשה בכל הרכב וככזו היא מושכת אליה משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים וגם קבוצות צעירים. אם אתם נמנים בקבוצה האחרונה, או פשוט צעירים בנפשכם, תשמחו ודאי לשמוע כי סצנת חיי הלילה של פלאיה דל כרמן מפתיעה לטובה ולאחר שקיעת השמש, עוטה על עצמה אווירה תוססת וצבעונית, בה גם האדישים ביותר יתפתו לנעול את נעלי הריקוד שלהם ולצאת במחולות. בנמצא – מועדוני ריקודים וקריוקי, פאבים, בתי קפה ומסעדות… אבל אם תשאלו אותנו, מסיבות החוף הן הדבר האמיתי.

פארק המים Xel-Ha Park

חובבי ריגושים ואדרנלין? מטיילים בפלאיה דל כרמן עם ילדים קטנים? פארק המים הססגוני הזה יספק לכם שעות רבות של הנאה, בסיומן תחזרו למלון כשאתם מרוצים והקטנטנים סופר עייפים – האמינו לנו, אין יותר טוב מזה. בפארק המים לגונה טבעית מרהיבה ביופיה המהווה אטרקציה בפני עצמה, מתקנים לגדולים ולקטנים, פעילויות ימיות כמו שנירקול וצלילה, מתחם אוכל, פינות ישיבה ועוד.

להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים:

https://www.xelha.com/price-guide-xelha.php

קניות

יש הטוענים כי חופשה בחו"ל איננה מושלמת אלמלא נהנתם ממסע קניות, ולו הקצרצר ביותר. אם אתם מסכימים עם הטענה וכבר מדגדג לכם לגהץ את כרטיס האשראי, תשמחו לשמוע כי בפלאיה דל כרמן יש לא מעט מרכזי קניות כאשר אחד הגדולים והמומלצים ביותר ביניהם הוא לא אחר מאשר סניף וולמארט (Walmart) ענק בו תמצאו הכל מהכל במחירים נוחים לכיס (מה שבהחלט כדאי לנצל כי באופן כללי המחירים בפלאיה דל כרמן פחות זולים מהממוצע).

אם אתם מעוניינים בחוויה אותנטית יותר, תוכלו לבקר בשדרה החמישית (Av. 5) שהיא הרחוב המקביל לחוף, שם ישנן חנויות מקומיות, דוכנים צבעוניים ועוד – אם אתם מחפשים מקום לרכוש בו מזכרות אותנטיות וחפצים עבודת יד, זה המקום.

אטרקציות נוספות ומעניינות בפלאיה דל כרמן

בנוסף לאטרקציות שמנינו ברשימת ה"חובה", אלא שכל תייר חייב לבקר בהן בין אם זהו ביקורו הראשון בפלאיה דל כרמן או שמא מדובר בביקור חוזר, יש בעיירה הצבעונית עוד אטרקציות רבות ליהנות מהן, אתרים מעניינים והמון מוקדי עניין שלא כדאי לפספס. על מנת שלא לבזבז לכם זמן מיותר, ריכזנו לפניכם את המומלצים ביותר שבהם.

מערות נטיפים

מערות הנטיפים של מקסיקו הן אחת מתופעות הטבע המסקרנות והמיוחדות ביותר ובמיוחד עבור מי מכם שמטייל במדינה הקאריבית עם ילדים קטנים, מדובר בחוויה מרגשת שאסור לפספס. בין המערות המפורסמות ביותר תמצאו את מערת "שתי העיניים" (בתרגום חופשי… בספרדית: Dos Ojos) השוכנת בלב הג'ונגל, בה בנוסף לנטיפים מרהיבים ביופיים ותצורות סלע מרשימות, תמצאו בריכת מים מתוקים בה ניתן לשכשך ולשנרקל ואם יש ברשותכם רישיון צלילה של כוכב אחד, תוכלו גם לצלול בה, בליווי מדריך.

מוזיאון הפלאים בתלת מימד – ‪3D Museum of Wonders

אין כמו ביקור במוזיאון תלת מימד עם הקטנטנים כדי ליהנות מחוויה מסעירה שתעורר את כל החושים ותגרום לכם לשפשף את עיניכם בפליאה – האם זה אמיתי או לא? במוזיאון תלת המימד של פלאיה דל כרמן תיהנו משלל פעילויות ומיצגים אשר ישלבו אתכם באופן אקטיבי ויספקו לכם שעות של הנאה.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

https://www.3dmuseumofwonders.com/

מסלולי גולף

מרגישים לחוצים? רוצים לפרוק מתח או תסכול בצורה מבוקרת ובטוחה, או סתם סקרנים לגבי אחת מפעילויות הספורט המפורסמות ביותר בעולם (שמשום מה לא ממש מצאה את עצמה בישראל)? בפלאיה דל כרמן ישנם לא מעט מסלולי גולף ענקיים בהם תוכלו לחבוט בכדורים או להשתתף במשחק גולף אמיתי עם גומחות, מחבטים ממוספרים ורכב צמוד. נכון, מדובר בחוויה שאם תפספסו זה בהחלט לא נורא, אבל אם יש לכם זמן פנוי ואתם רוצים להרגיש כאילו אתם לוקחים חלק בסרט אמריקאי-לטיני, הזדמנות טובה.

ממצאים ארכיאולוגיים – Playa del Carmen Archeological Site

פלאיה דל כרמן (ומקסיקו באופן כללי) ידועה כאזור בו ישנן עדויות היסטוריות מרשימות לתרבויות עתיקות שהתקיימו במקום, שבטי ילידים ומנהגים קדמוניים. היסטוריה זו, הנחשבת למעניינת ומרתקת במיוחד, באה לידי ביטוי גם בממצאים ארכיאולוגיים אותנטיים שמהווים עדות לאירועים הדרמטיים ובין כל אלה, ישנם לא מעט ממצאים ומבנים הנמצאים באתר הארכיאולוגי של פלאיה דל כרמן. הביקור במקום מומלץ לחובבי היסטוריה, משפחות עם ילדים וכל מי שרוצה להכיר את ההיסטוריה המקומית לעומק.

לפרטים נוספים:

https://inah.gob.mx/zonas/164-zona-arqueologica-playa-del-carmen

דברים שחשוב לדעת על אטרקציות בפלאיה דל כרמן

דבר נוסף שהופך את פלאיה דל כרמן ליעד נפלא לנפוש בו, הוא מזג האוויר המקומי אשר שונה בתכלית ממה שמוכר לנו מישראל ואם תיערכו אליו בהתאם, תיהנו מחופשה בלתי נשכחת, תוכלו למצות את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר ובנוסף תחסכו זמן רב וגם כסף.

האקלים המקומי בעיירת הנופש הקסומה פלאיה דל כרמן, נחשב לאקלים קריבי אותו נחלק לשתי עונות עיקריות – עונה יבשה אשר נחשבת לשיא עונת התיירות ובמהלכה מבקרים בפלאיה דל כרמן המון מבקרים מכל קצוות תבל והעונה הרטובה אשר נחשבת להרבה פחות עמוסה ולכן רגועה הרבה יותר ומאפשרת למבקרים בה ליהנות מאטרקציות פנויות יחסית ומחירים ידידותיים בכל הקשור למלונות ומקומות לינה.

אז מתי לנפוש בפלאיה דל כרמן? שאלת השאלות והתשובה לגמרי תלויה בכם. חודשים נובמבר עד אפריל נחשבים למומלצים ביותר עבור מי שרוצה ליהנות מחופשת בטן-גב קיצית בה האטרקציות פתוחות במלואן ולא אכפת לו מהעומס הרב. במקרה זה, נמליץ לכם לחסוך זמן רב וכסף על ידי רכישת כרטיסי האטרקציות כמה שיותר זמן מראש ושריון מקום הלינה בהקדם.

לעומת זאת, אם אין לכם בעייה לבלות במקומות מקורים והכנתם רשימת אטרקציות הנמצאות במקום סגור, או לחילופין – יש מלון המציע אירוח במתכונת "הכל כלול" שכבר שמתם עליו עין, אין סיבה שלא תבקרו בפלאיה דל כרמן גם שלא בשיא עונת התיירות. מה שבטוח – אתם צפויים לפגוש יעד שוקק חיים ואם תארזו מעיל גשם קליל דרככם לחופשה בלתי נשכחת, סלולה ובטוחה.

אירועים מיוחדים בפלאיה דל כרמן

דבר נוסף שכדאי להיערך אליו כאשר מתכננים את החופשה בפלאיה דל כרמן ותוהים מהו התזמון הטוב ביותר לבקר באזור – לוח המופעים והפסטיבלים הנערכים במקום. בנוסף לאירועים מרכזיים הנערכים במהלך חגים מסורתיים כמו האלווין, יום המתים וחג המולד, פלאיה דל כרמן ידועה כעיירת חוף שמחה ומלאת תרבות ועל כן מתקיימים בה אירועים שנתיים רבים המושכים אליהם מבקרים מכל קצוות תבל.

פסטיבל הג'אז של ריביירה מאיה – Riviera Maya Jazz Festival

אם אתם מבקרים בפלאיה דל כרמן בחודש נובמבר, אנו ממליצים לכם בחום להשתתף בפסטיבל המסורתי המוקדש למוזיקת הג'אז הנפלאה, המתקיים מדי שנה ומושך אליו מבקרים מכל קצוות תבל לצד מקומיים. פסטיבל זה אשר החל את דרכו בשנת 2003 נחשב לאירוע ססגוני במיוחד ואם אתם חובבי מוזיקה, ההנאה מובטחת.

פסטיבל היציאה – Departure Festival

פסטיבל היציאה הוא פסטיבל המקדש מסורות ותרבויות עתיקות יומין ומכריז על עצמו כהזדמנות לעזוב את הכאוס הקשור לפשט והחומר של חיי היומיום. בין הפעילויות המתקיימות בפסטיבל תיהנו ממדיטציות שונות, סדנאות בריאות, דוכני אוכל יוקרתיים ובריאים ועוד. המטרה היא להתחבר לעצמו מחדש בצורה בריאה ולחדש את הקשר ביננו לבין אחרים, כחלק בלתי נפרד מהיקום הסובב אותנו.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -